自「星群的士」於2015年成立以來,我們要收到超過5000位客戶好評!您的好評,就是我們一直提升服務的動力。

雖然有屋企人陪我,但司機好熱心、慢慢推我上車,我好輕鬆就可以上到的士,車廂比起其他車隊特大。以前要出門,對於我哋啲輪椅人士真係好唔方便,搭的士好麻煩,無乜必要,唔係去醫院覆診,我都唔想出去。但係,星群令我覺得我都唔只可以覆診,仲可以同屋企人去我想去嘅地方。

陳先生
輪椅客人

以前帶阿Bee出去,唔少司機都會歧視佢,一來佢係金毛尋回犬,體型比較大。司機經常問我佢會唔會嘔、會唔會整污漕架車……體驗唔係咁好。但我知道星群係寵物友善的士,一次帶阿Bee去睇獸醫時,試吓預約,司機無黑面,仲關心我阿Bee有咩事。

阿Gill
寵物客人

帶住紮紮跳細路,我平時好少帶佢出去郊遊,驚住佢行兩行又話攰,交通又費時。知道星群的士可以包車,於是試吓同佢哋兩個去地質公園玩,星群的士全程接送,去萬宜水庫東壩前,我哋仲去咗火山探知館。好在SynCab座位都係非常闊落,再上司機叔叔嘅技術好好,所以全程車都好舒服呀。

kinseymama
親子效遊樂